onsdag 23 januari 2008

Måla...

Tog in ett av dom gamla fönsten som jag har.
Nu är dags att greppa penseln och öppna färgburken!
Tänkte inte sätta in spegel på detta,
utan låta det vara glas och ställa det på ett bord.
Fotot är taget inne på kontoret som vi håller på och rustar nu.
Riktigt hemska tapeter...!!!
Och man ser även lite av det riktigt blåa förskräckliga golvet!
Ska bli skönt att få det här rummet klart,
men under tiden används det som mitt målarrum :-)
Tänkte även måla om tvskåpet och ställa ner det under trappen i källarvåningen.
Blir mycket måla framöver!
Någon som har nå bra tips på någon hobby e-butik
där man kan hitta pärlor m.m. för pyssel?

Fönstret...

2 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Hej! Här har jag inte varit innan!Kul att hitta till en (för mig) ny sida. Skänken blev jättesnygg som vit.
Du undrade om pärlor? Här har du en nybliven smyckespärlare! Jag handlar på Beadplace som har en nätbutik, prova det!:-)

Hälsningar Linda

Millas hem sa...

Hej! Fönstret kommer att bli jättefint, att behålla glas i stället för spegel låter kanon, tycker jag! Jag ser fram emot att se det när det blir färdigt!
Kram Camilla