måndag 5 november 2007

Måndag

Gokväll i stugan...
Efter mycket sökande, lyckades jag skaffa mig en besöks-räknare...
Varje dag när jag loggar in mig så ökar den..Sakta med säkert:)
Det är jätteroligt..!
Några lyckas hitta till skogsuddsvägen,greejt!
Om man ändå kunde se vilka som kikar in..
Skulle vara jättekul om ni kommenterade så jag vet att ni hälsat på.
Så kan jag kika in till er också:)
----------------------------------------------------------
När det äntligen blev en lugn stund så satte jag mig vid datorn..
Kikade ut..
Mattias står och krattar..*Duktig han*
Men det är ju kallt ute..
Ser mig omkring...
Okej,vi gör väl ett ryck igen då.
Tänkte sälja detta Markör tv-skåp som jag tycker jätte-mycket om!
Mattias köpte en ny tv. 50" Och den går ju inte att pressa in i skåpet :/
Sedan dess fick det stå på kontoret..
Kikade ut på en inspirerande blogg ("design") och fick se att hon målade det vit.
Så jag kånkade ut skåpet till vardagsrummet. Det får bli dvd-förvarings-skåp:)
Ska också måla det tänkte jag...
En före bild...

Ljusvirveln fick sin plats..Äntligen.
-Typist, det saknas en ljuskopp.
Konstigt det där med flytt..
Alltid så försvinner något..
Kanske bor en och annan hus-tomte här..
Det vet man aldrig *skrattar*
Får väl gå och kika runt efter en ny ljuskopp.
Går det verkligen att köpa endast en?



Två söta blommor som får stå på köksbänken..

Förresten,Tomten..! Jag önskar mig en ny kamera... :)

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej gumman ja det är verkligen segt när man inte får några komentarer! :) kul att du har kommit igång på riktigt nu! Vart höll du hus idag då? du har väl hört att vi börjar 12 imorrn? kram