måndag 5 november 2007

Paket..


När jag kom hem så låg det ett praket på min bro..
Det var det efterlängtande paketet från englamaria.se
Vart jättenöjd.!
Bilder på det jag beställde finns under tidigare inlägg.
Idag är det dags för simskola för tjejen igen..
Imorgon börjar hon på dansskola med Sofie Becker som ledare..! =)
Lite kul.Mikaela har ju sett henne när hon var med i flor filler,sen har hon uppträtt på trivselkvällar här i söderhamn.
("Trivselkvällar här i Söderhamn är jättemysigt.
Varje torsdag i Juli uppe på berget.Massor av folk och artister.Gratis.
Barnen tycker det är jätteroligt")
Det blir disco/street. Min lilla tjej äääälskar att dansa hon!
Får se om hon kan somna inatt.. :)



Så här såg det ut förra somaren när Måns Zelmerlöw uppträdde..



Min Mikaela (t.h.) och hennes kompis Moa...

Inga kommentarer: